Tuesday, November 30, 2010

I dunno how I should title this entry

Hum...

You probably all know now
That one of my biggest wish
Is to everyone to be happy
To be happy of what they are
To be happy with what they have
And all this

Since a few months now
That man who used to only drop by
Where I work
Just to say hi
Now stops to have a little chat
And often asks if he may kiss me on the cheeks
You may go like OMG AND YOU LET HIM DO THAT ?!
And being all scandalized 
But yes, I do.
Why ?
First, because I know that it won't ever go any farther
As this other old dirty man who used to flirt with me wishes it would
(That second man is just creepy D8)
And second
Because I felt like it was making him a bit happier
And he confirmed it just today
By saying that he was asking for this
Because I was a pretty lady LOL.
Sounds creepy, right ?
But it actually isn't.
This man is really nice
Really polite
Really courteous 
He's willing to help everyone
Like when he's there
And that he sees that someone is alone
To fold the quilt they just washed
He will offer to help.
He will also hold the door for every woman
And those whose arms are full.
Those are only a few examples
It may not convince you
But maybe you also know that 
I can feel when someone is being genuine
Only a few meeting are necessary to me
To know that I will get along
Or not
With someone
And I know that this man
Is a nice one.
Even though he has (had ?) some drinking problems
He's now having some meeting to get over that bad habit
I must say that I'm pretty glad he took this initiative
And all by himself !
I guess that he wants to be a better person...
So that's kinda why I let him kiss me on the cheeks
Cause I know he's honest
I know he won't ask for more
And I know it's making him feel better
Even if it's only for a second.
It may not be much
But I can give him that.

I wouldn't let everyone do so
But if it makes someone feel happy
In a un-perverted way
Then
Why not ?


And yeah...
Trucy is a mean bitch
And tries to look cold to people she doesn't know
But she's actually really soft hearted, I guess...

I don't think I really can achieve happiness
Because I don't seriously think it's something I can reach
In this kind of society
But most people thinks that
It's possible for them to reach it
And even if I think they're living in some kind of dream
I don't really want them to wake up from it.
Cause they wouldn't be happy anymore
If they were seeing the world from my eyes.
I don't think most people would be able to stand it....
And this world would be even sadder....

Read more...

Monday, November 29, 2010

If you could ship one person into outer space, never to be heard from again, who would you do that to?

Only one ? D8
I wish I could erase every stupid people from Earth D8 (Basically ¾ of Earth population LOL)
But only one... I don't know... I don't hate anybody long enough to wish they could just disappear...
I always end up wishing everyone to live happily ever after and feeling sad for them when they just don't get what's wrong with them, so.............. ._.

Ask it !

Read more...

I was actually going to write something about my boring life

But I found this : 



And I seriously LAUGHED MY ASS OFF.
OMG
LOL.
Mikutards much ?

AHAHAHAHAHAH.

I don't like Hatsune Miku
Nor any other vocaloid 
And I couldn't really put in words why I didn't liked them
But he did XD
I'm almost sad that he tried to fix things up after that XD
I mean... This is so priceless XDDD

In the end
HATERS GONNA HATE.

And I still and will always think that Vocaloids kinda suck...
HA !

Now about my boring life.
Yesterday.
Oh yeah yesterday.
Could you believe I didn't touch my computer 
For the WHOOOOOLE day ?
I actually did.
Why ?
One word :
Migraine.
I so rarely have one of those... D8
Maximum twice a year...
But yesterday... UGH.
You know
When your head hurts so much that your heart starts to ache too
Cause you don't feel like eating
Cause moving your jaw makes your brain aches even more
And you can barely sleep cause you keep waking up 
Cause it's painful
D8
So I spend my whole day sleeping
And waking up every two hours or so...

Last time I looked at the time
Before going to bed because my head started to ache
It was 1:11 AM
I first woke up at 1:11 PM o_ô
Feeling like a red steel stick was stuck behind my eyes
From a temple to the other
X___X
After a moment
I realized I couldn't sleep anymore
I wasn't tired anymore
So I decided to watch movies...
Around 9PM
I was almost feeling good...
But I watched another movie
And the aching came back D8
And then I went to sleep for real... 
And this morning
It was gone...
Luckily D8<

I hate feeling this weak >_>...
I know that some people kinda enjoy it
So that others may complain for them
But I just hate that
And people who do that too >_>...
In the end
If I complain about it
It's just cause it happened
And it explains why I wasn't loafing around, yesterday.
End of the story.

Read more...

Friday, November 26, 2010

Gigigear.

3 days without posting anything ?

Could that be possible ?
Well, yes.
I've been reading
For the past 2 days
So I don't really have anything to say...

OMG LIKE I BLINKED And...
Oh..
Well... I blinked and 
The colours of my screen went back to normal
But then it just went back to
Its usual shadyness >_>...
Stupid shit -.-
I need a new sceen T_T

Yeah.
Actually
I wanted to...
Not rant, but... 
Oh well...
LOOK.
NEW TOO-DARK-WE-CAN-BARELY-SEE-THEM PICS ! 
Oh...
I feel like Die went like
[Oh ! Today I'm moddafukin Sugizo like yeah ! \o/]
Meh ?
Maybe it's just me....
Is it ?! o_o

Also...
I don't understand fangirls
Who creamed their pants with this...
I mean... 
We can't even see the half of their faces...
UR SO PURDY I CANT SEE ALFO YER FACE
I guess their just being...
Fangirls...

Anyway
There will be a new single
On January 26th.
It's called LOTUS.
Please, look forward it !
It's already for presale on CDJapan~
(It was kinda about time...
Hageshisa to, kono mune no naka de karamitsuita shakunetsu no yami
Had been released on December 2nd, last year...)

Man, I had no Sugizo tag ?
Mah....

Read more...

Tuesday, November 23, 2010

This is another title.

I sleep pretty bad, lately...

Dunno why
I'm not stressed or anything...
Nothing more or less than usual
Beside the fact that I need to wash my clothes
Before I have nothing to wear... HA !
But that's not stressful...

Anyway
This morning
When I woke up
Cause yeah, for once
I got up in the morning
Without any alarm
I found out that the left side of my hips
Hurt horribly.
In the articulation of the leg, you know..
D8
And you probably know too
That when I actually feel pain
It's that it really hurts.
Otherwise, I don't bother complain about it.
During the day
I realized that, when I woke up
My bed sheets were all undone
More than the usual
I guess I my muscle kinda strained
While I was sleeping...
Meh...

Also
Lately
Let's say... For a week or so
I always feel exhausted
I guess it's because I can't sleep pretty well...
I sleep for quite long period of time
Like around 10 hours a night
But I keep waking up pretty early 
And then sleep and wake up constantly...
I guess I'm too used to get not much sleeping hours...
Since I usually get 5-6 hours of sleep a night...

Oh man
My life just sucks >____>


This being said,
I feel like reading again...
I used to read a fucking lot when I was in primary school
And in my early years at high school...
Then I just read stuff like Harry Potter and Patrick Senécal's and a few Anne Rice's...
I kinda miss the time when I read a novel per 2 weeks...
Even though I was 10-12...
I read my mother's book...
I read my first (and only LOL) Stephen King when I was 11 or 12 o_ô
The same goes for Not Without my Daughter o_ô
So yeah... 
I'll start reading again, I guess
Or I'll just get bored again once I'll be done reading Lost Souls... 
(Which I started almost a year ago ? x_X)

Maaaaaaaaaaaaaah....

Read more...

Monday, November 22, 2010

La Reine Rouge


La Reine Rouge - Teaser #2 from Olivier Sabino on Vimeo.


OMG.
J'ai vraiment hâte que ça sorte *o*
Ça me donne envie de relire 5150, rue des Ormes
Pis Aliss
Sauf que
C'est ma mère qui les a
T_T

Mais genre... J'ai vraiment hâte *______*
OMG MA VIE.
SDJHSKJDHKSJD.

I really wonder if Senécal's books have been translated to english...
If it does
You MUST read them !
He is awesome T^T ♥
Probably my favorite writer...

Oh pis sldjkkjsdf
Y'a un nouveau livre qui sort
Ou qui est sorti
Je sais pas...
OK
http://www.patricksenecal.net/romans_contre_dieu.html
Donc ça serait sorti.....
MUST FIND.

OMG.
OUBLIE ÇA !
J'vais au Archambault, demain
Avant d'aller travailler
Pis je l'achète *o*
C'est genre 128 pages
C't'un pet LOL
J'vais sûrement avoir le temps de le lire au complet
Entre deux clients XD

Read more...

Sunday, November 21, 2010

Shopping Spree ? XD

So I went to Place Lau today

With Hysope, Mythomanya and Niana~~
Basically
I wanted to buy boots
Cause....
Winter is coming, y'know...
And last year's boots were kinda...
Dead.
So yeah...
I ended up buying some engineer-styled boots XD
(Now, I can really say that Hazuki and I dress the same LOL)

But I also bought....
Three movies
HA !
But this time
There are three animation movies~
Ferngully *o*
Hercules
And
The Rescuers Down Under
*o*
Three movies from my childhood ♥
Specially for Ferngully and The Rescuers Down Under (Bernard and Bianca !!! *w*)

Also
There was The Secret of NIMH.... Two.
-.-
I want the first one D8
But it wasn't there >__< !!!
I also almost bought The Emperor's New Groove XD

And Hysope bought me a fedora hat at H&M T^T
A man one 
Cause woman's ones don't fit on my big head è_é !!
But yeah, it's lovely ♥

And finally
I bought some sunglasses...
Cause I always tend to lose or break mine >_>....
That's why I don't buy sunglass for more than 10 or 15 bucks...
XD

Now to the movie list !

Read more...

Saturday, November 20, 2010

GROSSE PUTE !


DAHSADHSJDHJSHDJSDSA


Haaaan !
Ce qu'il fait chaud, dehors !
Oh !
Mais ici aussi, il fait chaud !

XDDDD


dfjhskjdhfskdf

Slutty j-rocker are hot....
When that's always been their role >8(
And that they don't really push it.

I mean.....





 







SDLSKHDKJSHKDJS.

SEE ?!?!?

OSTIE.

I'll die from an overdose of sexyness TçT

Blaaaaaaaaah.

Blood overflow.



This being said...
Those who used to be elegant...
Or those who are just being like 
[I'M TOO SEXY FOR MY SHIRT]
Or those who just push it
WELL.
Those are not sexy.


Maintenant
J'imagine que celles qui ne l'avaient toujours pas compris
Comprennent pourquoi c'est Jui la pute dans [Et Si... ?]
XD

Read more...

Friday, November 19, 2010

Haha....

You know...

There had been
For the past few months
A finnish Kaya fangirl who was visiting my blog
Googling something related to Kaya
Which was leading to a certain post...

It was annoying me.
So I deleted the post.

I mean...
Why don't you just bookmark my home page
If you visit once a day ?!

O_O

Let's see if she'll find me back...
Haha !

I'm not even sure it's a she
But whatever..
More often than otherwise (HAHA FRENCH EXPRESSION TURNED INTO ENGLISH !), Kaya fans are girls.
RIGHT ?

By the way...
People living in Finlad are Finnish, right ? oO

Read more...

Let's D+SECT a rat.



This reminds me about Nocturnal Opera...
Back to basis ?
Oh...

Are those female computer voices
Or computer theremin ?
XDD
I can't decide which one it is XD

But I must admit that
It doesn't sound too bad...
I guess that I'll give the album a try...

OMG Trucy ! Are you saying that Moi dix Mois could be good ?!?!

I didn't have any real expectations on this new album
It was going to suck as every other releases did
Or it was going to be better 
Since last thing they released 
Was many years ago
But in the end
I guess it will be okay ?

Read more...

This is my right inner elbow

Or whatever this should be called.



Wtf, I thought I rotated it...
Anyway..

WTF ARE THOSE RED SPOTS ?!?!
I didn't have those, this morning ._.
Or I haven't noticed them...
But o_o;
Where are they coming from ?!?!
Someone not familiar with it
Might think I'm a junkie or something D8<

I really don't get where I could have got these o_o;
I don't even know what they are !
Allergic reaction to something ?
Some bugs ?
Some under the skin thing ?
I DONT KNOW ! 
They're not itchy nor do they hurt...
They're just... There...
._.
And why there, huh ?!

(;;    .____.)

Read more...

Wednesday, November 17, 2010

I thought my hair was wavy....

But...

The more years pass
The more it seems curlier 
@___@

Ugly face is pixelated so that I don't have to touch it up 8BB

It doesn't look this "bad" on the pic
But I really feel like 
I'll end up looking like Lucille Ball
When I'll turn 30.

LAWL.

BTW Lucille Ball = I love Lucy.

See the roots ?
3¼ INCHES ! (8cm or so)
YAY ! 
LKDSJDLSJDKJS LOL

I seriously need some hair dye....
Muh.

Read more...

Tuesday, November 16, 2010

Smoke Proudly !

Subject: To Die-san

From October the prices of tabacoo will go up so if there is a trick to stop smoking, please teach me.

Die: You shouldn't be beaten by a price hike. You are paying taxes so smoke proudly.



AHAHAHAHAHAHAHAH !
Aaaaah man...
Fangirls....
I mean... What were you expecting as advice to stop smoking from a smoker ?!?!? >XDDD

But yeah...
Smoke proudly ! 
>XD

I just love this XDD
They've all such bad influence ♥

Bonus cause it's still related  :

Subject: To Kaoru-san

There will soon be a price hike on tabacoo.
Did Kaoru-san buy in bulk?
For the record I could only buy 10 cartons (cries)

Kaoru: I didn't buy. Before I knew it, it was already October.

YEAH ME TOO.
Like I went to a place I usually got to buy my cigarettes
And when I went to pay
I was expecting paying $7.95
As usual..
But then no...
$8.33...
Ah ?
Oh yeah... whatever...

SMOKE PROUDLY, KIDS !

Read more...

DVDs, anyone ?


New place to put my DVDs...
I'm not sure I will like it
Because of the doors
But at least
They all fit in
And they will be more accessible this way

There doesn't seem to be much of them like this
But there are 133 boxes
And around 150 movies in there XD

Everything from A to F on the top shelf.
Addams FamilyFrom Hell
G to L on second shelf.
Gentlemen Prefer BlondesLittle Princess 
(Along with The Secret Garden since it's a double feature box)
M to R on third shelf.
Mars Attacks !The Rocky Horror Picture Show
S to Y cause there is no Z movie (yet) on the last shelf.
SawYo-yo Girl Cop

I think we can see most of them 
When clicking the picture
Except a few because of the angle
Such as
The Fifth Element
Kill Bill Vol.2
Pulp Fiction
Quest to Camelot
and
Red Dragon 
And we can barely see the titles of
Gentlemen Prefer Blondes
Ghost
Ginger Snaps
Girl, Interrupted
The GodFather
and
Gone With The Wind
Because of the flash
But oh well...

I feel accomplished, now.

Read more...

SURPRISE !!!

Oh....
Oh !!!


It is a picture of myself  \(o A o)/
I haven't been ironing (?) straightening my hair in a long time...
I thought of taking a picture...
It came out not so bad... Haha
Plus
I almost never take pictures with my glasses on
Even though I wear them everyday...
(´ . ` ;)
It's not fair for people who meet me for the first time
Hahaha !
So yeah...

I feel like my lips look bigger than the usual (´ . ` ;)

Read more...

Monday, November 15, 2010

Pictures spam post.

Not a fangirl pictures spam post, though.


Last friday
I went to Fanamanga with Mythomanya and Lillie Joe
There were Kya and Jimmy too
But they left early

I lent my coat to Lillie cause the door was cold :


Oops
Forgot to rotate it 8B
Yamambûcheron \o/

Then
We played some make-up teaching game


Girls called the character Scrotum ♥
BONJOUR SCROTUM !

Then
The girls disappeared.

(most things on the table didn't belong to us)

(o A o)

But I found them


UNDER THE KOTATSU TABLE.
Dirty floor is dirty.
BTW, Lillie's face is hilarious XDDD


On saturday
I learned that Typhlosion barked.


Yes.
My Typhlosion is called Die. KTHXBAI.
And my Gengar is called Hazuki.
Xatu → Kozi
Starmie → Gorgeous (LOL l'imagine vient tellement du premier Tabarnak kossé ça ostie XD Gorgeous on left, Angel Taka on right.)
Sandslash → Hiko
And Dragonite has no name cause it came from Diamond (´ . ` ;)

And just today
Prof Oak gave me....


A FUCKING FEMALE CHARMANDER *0000000000000000000* ♥♥♥♥♥♥♥♥
I mean... I had one on emulator...
BUT NOW.
I HAVE A REAL ONE.
Happy Trucy ♥
T^T ♥

What does lax means ?
I just think of laxatives (.________.     ;;;)
LOL.

Ah okay

Relâché, mou, vague, lâché...
Lol ?


And.
I'm half way to the Quiet Cave.


I'LL GET YOU, FEEBAS >8(



Also, this week-end
I don't exactly remember when
But I dreamt that I wanted to talk to my mother
But my ears were kinda... blocked...
I barely could hear myself when I spoke normally
As if I had water in my ears...
So I was kinda in panic...
And I started to cry out that I couldn't hear anything
And my mother was all like [WTF o_o Stop screaming]
But I continued being like [I CAN'T HEAR MYSELF ! I CAN'T HEAR ANYTHING !]
( . _ . )
It was kinda disturbing...

Read more...

YUME YUME YUME YUME.

Seriously....

WTF is Madame Rosa no shoukan ?!?!?!?
That song fucking sounds like a Kayako song o__o
I have serious ear bleeding, right now o___o
It's horrible...
Even fuckin Hizaki managed to do something better than this !
Cause Carmilla was actually good.
Even the new Velvet Eden sounds better than that shit !
OMG.

Son, I'm really fucking DISAPPOINTED.

Plus
If that wasn't enough...
You know König...
Probably not
But still
König is Sugar's Loki solo project.
His new mini album will be titled...
Deep Throat.
And.
He too is dressed like a fucking whore on the cover.

I know that sex sells pretty good but O_O
Enough is enough...
I mean...
EEEEEEEW.

It's not tomorrow that I'll start liking neo VK.
It freakin SUCKS.
Period.

Read more...

Sunday, November 14, 2010

Now and then.

First
There was a band called Mist of Rouge
Their singer had no face.


But then
He grew up.
He discovered his face,
And bleached his hair
And became....

D=OUT's singer !
Yes, that was Kouki 8B
What an ugly outfit @___@

Second
There was a bassist
Who had no mouth 



But then he grew up
Discovered money
And started to screw things up
And became a bastard



Yes !
That was Kisaki !
Back in La:Sadie's !

Third
There was a singer
Who liked to purple very much
And who liked to wear dresses


But then
He grew up
Stopped liking purple
But stayed pretty queer anyway
So much that he ended up having throat problems

Yes !
That was Vidoll's Jui 8B
Back in Luinspear

Fourth
There was a bassist
Who had a nose

But then
He got hit by a gull
His nose took the whole shock
And never really recovered


Yes !
That was Reita !
He looks so emo...
He must miss his nose !!!

Fifth
There was a very hairy (lol ?)
Visual Kei band


But then
They disbanded
And got old
Before they came back 


Yes !
This is LUNA SEA !

Sixth
There was a singer
Called KYOYA
Who looked somewhat like a Kiyoharu fan

But then he got interested in
Californian penal code
And start molesting fangirls


Yes !
That was 12012's Wataru !
Back in Lubis Cadir !

And that'll be it for now cause my computer decided to hate me è_é

Read more...

Is everyone becoming Hakuei copy cats ?

I know that Hakuei's hot but ô_ô


When even Gackt gives a try at it :


EH ?!

Eyepatches are so cool !
Even Gakuto-san wears it !
Please buy eyepatches !
So cool !

Anyway
The worst of all would still be Ruka from Nightmare...
I mean... :



See ?! 
>8(

He even got the piercings -.-

Anyway....

Read more...

Saturday, November 13, 2010

It's like an addiction.

Today

I was thinking that I would like to watch a movie
When I would be back home...
Like... I did during the whooooooole day...
Then realizing that I watched every movies I had
And didn't really felt like watching one for the 3902470381st time
And then realizing that shops would be closed
When my work day would be over
So I went like D8....

But then
Walking back home
I saw that Renaud Bray was still open
Since they have some weird schedules...

...........

I ended up buying The Godfather 
Finally !
And Catch me if you can *o*
Cause I love that movie !

But...
Erg....
I kinda missed HMV's low prices T_T
It cost me like... $30...
I usually get at least 3 movies, for that price, in an HMV
T_T...

BUT !
Now I have The Godfather >8B
Well... The first one...
And I'm SO going to watch it NOW *0*

Right after I'm done editing my movie list XD

Read more...

Madame Rosa


Is fugly.




No, I won't post the pictures.
They're on his blog, bitches.

Read more...

Friday, November 12, 2010

So I guess I'm done being emo for tonight

Or at least I try.



Anyway, 
I just watched Memento.



I watched that for the first and last time many years ago
I remember I was with my mother
At her house
When we watched it
It was on a VHS HA !

But yeah, that was around 2003-05
I don't quite remember
And I didn't quite remembered the story itself
And that's kinda funny cause
The movie itself it about a guy
Who has no short term memory
So he forgets everything
But he's looking for his wife rapist and killer
Using pictures, notes and tattoos to remember...
Or to think he remembers
Cause he actually doesn't

The movie is quite fucked up
In the way that the story is like on the reverse side
Starting at the end of the story
Ending at its beginning
But as the movie goes
You realize that what he does
Isn't what it was supposed to be
That people have been using him
And that himself used him
And his memory problem....

I think that many people probably didn't liked the movie
Because of this....
Because of how it has been made
And because it may be quite confusing
That's also the kind of things that
Makes people think that the Saw series is nothing more than gore movies
But it's not.
You just have to pay attention
To the movie
Its story
Its characters
Its details
And with every pieces
Put it in the right order in the timeline
So that it finally makes sense.

Or it is that I have a pretty analytic mind
And that I like to solve that kind of puzzles
So I like movies that makes your brain works more 
Than simply for entertainment.
I liked Se7en for that very same reason.
The Others had a little bit of it.

And that could also be why I like Dan Browns book...

I like when,
At the end of a movie
Or even a book
You feel all exited
Because things were what they seemed at the beginning
When things weren't as simple as they seemed...
And that you're being amazed by 
How they've been able to do so 
That you held your breath all way long
Just to discover that it wasn't what they made you expect.

Maybe that's just cause 
That's how real life is too...

These are also
Probably the reasons why
I feel crazy to the point of,
Once all movies have been released in DVD,
To put the whole Saw series in the right chronological order.
I think it's also because
I want people to understand the story
As I understood it
Or maybe make it more understandable
For those who haven't the patience
Or the analytic mind to do it on their own...

Maybe I just like a bit to much to make my brain work...
But at least
This way
I feel like it's being somewhat useful...
Since I'm too lazy to become a scientist...
Or a detective
Or a psychiatrist
Or whatever else it is...
Maybe the perfect job for me
Would be to become a writer...
This way
I can become whatever I want...
Transposing myself into my characters...
(Considering this, I'm quite a killer, now... LOL)

I really should kick my ass very really pretty hard
So that I could finish that story I just finally started today...
Would be my very first real novel ever.........

You know what ?
Right now
I just feel like crying, but
It's not sadness...
I think I just..... found a point to my life.

Read more...

Thursday, November 11, 2010

What a monstrous question.

We say that

When you think everyone has a problem
But you
More likely you are the one with a problem.

But when you think that
Everyone is really dumb
But you
And a few other exceptions
Does it apply to that too ?


(;;;          ._______________.)


Not in the way that
Maybe I'm the stupid one
Cause I KNOW that I am NOT stupid.
But more in the way that maybe I have a problem ?


Guh.

Read more...

Daily Outfit post #8

Yay !

Daily outfit come back !


With my coat on 
Because I think it looked better that way~
Anyway
What's under
Is something that looks too much like something I already did...

So

♪ Coat is from Arsenic or Freedom Central... That kind of shop...
♪ Scarf is from the Men section at Le Château 
(The girl thought it was weird I wanted that... A scarf is a scarf, no ? >_>)
♪ Skirt is an h.Naoto one, from Closet Child~
♪ Tights from H&M
♪ Torn tights from Ardène
♪ Leg warmers from Ardène
♪ Shoes from Ardène too

Under layer is one of my Akumu Ink t-shirt.

Read more...

Wednesday, November 10, 2010

What's in your opinion, the prettiest language?

Hum, that's a good question...
I think french is pretty when used correctly or not slang-spoken... I like its complexity... Actually, I like the old french more than the current one....
As I like the old english too, but I'm not as "familiar" with it as I may be with french...
I also like italian... I like their way of putting "I" at the end of words to turn them plural XD (Like... a paparazzo, two paparazzi)... Or, basically, I like how most of their words end in vowels... I don't know why, but it sounds kind of delicate to me...
As I like german because it sounds kinda rough...
And I must say that I like japanese too.. How they have a word for every single thing, how their sentence structure is simple, how it's veeeeery contextual.... And because it sounds "exotic" xDD

But the prettiest one.... I don't know... I guess I'd say french, haha !

Ask it !

Read more...

Vidoll will come back~

It is nothing official

But
Since I follow Jui's blog...

So yeah
Lately
He says that he has been singing
And I think he also talked about being in studio~
(Beside saying he bought a thing to steam cook food in the micro wave 
And showing every meals he does with it LOL)

He also said that he went to the hair dresser
Saying it was for an upcoming shooting
And mentioning not to know which color to chose
(He chose some kind of chestnut-blonde-tea.... 
Like the kind of color YOMI used to have oO...
But no one really know about Nightmare, here...
Are you ?)

So.
If Vidoll isn't coming back
Well, at least Jui will \o/

I actually don't see why Vidoll wouldn't come back oO...

But !
I must say I'm glad about it.
Even though Vidoll isn't what they used to be
And that I don't like that
Just the fact of thinking Jui could have lost one of the things that worth the most to him...
And thinking how bad he would have felt
Made me feel bad too...
So I'm glad he's able to sing again !

Please do your best in the future !
I'm so wapanese ! HA !

Read more...

SSKDLJSLKDJLKSJDOIUERWSND'S


Awww
AAaaawww

Like...
Forget it...
They just LOVED touring with Apocalyptica.

Ffffggnnnnnndkfshdjkgfhj.

Read more...

HEEEEIIIIIIIN ?!?!?!??!!??!



O_O

Ok that my Twitter list seems kinda popular
But......
O_O

Unfortunately, seems like they really have eyes only for that -.-
AND.
Not a single thank you...
Great....

Read more...

Québec'sLolitas on TV~~~

Remember this summer

There was this Ste-Dolorès event in Montréal
Or at least, maybe you remember the drama I caused
LOLOLOLOL
Anyway

Well
Here it is the TV reportage they partly did that day :

Unfortunately, it's only in french
But these girls
And boys too !
Are gorgeous~~
(And a part of them are friends of mine ♥)

And no, you won't see me in this
HA !
Or maybe in tiny in the backround
But I didn't noticed it XD

But we can see some of my close friends
Such as +MAD+, Aristo, Matsuro and even Lillie Joe as an extra XD

Aaaaah~~~
Loveliness~~~ ♥

Read more...

Those are called news.

First of all

Take a look at this : 

12012 – Winter, again || GLAY
アンド (AND) – ロマンス (Romance) || PENICILLIN
ドレミ團 (Doremidan) – 街 (Machi) || SOPHIA
摩天楼オペラ (Matenrou Opera) – 紅 (Kurenai) || X JAPAN
少女-ロリヰタ-23区 (Lolita 23q) – STORM || LUNA SEA
BugLug – Melty Love || SHAZNA
D – 月下の夜想曲 (Gekka no Yasoukyoku)|| MALICE MIZER
DaizyStripper – With-you || La’cryma Christi
DOG inTheパラレルワールドオーケストラ (DOG in The PWO) – 夢より素敵な (Yume yori Suteki na) || Raphael
DuelJewel – JUPITER || BUCK-TICK
heidi. – ピンク スパイダー (Pink Spider) || hide with Spread Beaver
LOST ASH – ENDLESS LOVE || D-SHADE
Mix Speaker’s, Inc. – S.O.Sロマンティック (S.O.S Romantic) || CASCADE
MERRY – Schweinの椅子 (Schwein no Isu) || DIR EN GREY
NoGoD – 1/3の純情な感情 (1/3 no Junjou na Kanjou) || SIAM SHADE

OMG ?!
Like.... I haven't looked forward a release since........
Ah, probably since Hageshisa to, kono mune no naka de karamitsuita shakunatesu no yami xD
And that was a year ago... Meh.
Aaaaaaah I really wonder what AND'll make with Romance... LOL
And DOG in the PWO with a Raphael song (Lillie will be happy xD)
And wtf, Matenrou Opera and X Japan LOL
This being said,
I'm not surprised to see that MERRY covered Dir en grey...
Not that Gara have been their roadie, back in the time, BUT...... 
Yeah xD
Still... Schwein no Isu !!!




Then,
You may go take a peek
But it's the very same than on my blog
(Copy/paste FTW, I guess xD)
Oh, and I corrected some of the links
Since they weren't working properly

And, as you may have seen in the chat box
I added some new ones to the list...
I think I spent another hour on this, yesterday... (This morning ?)
Haha ! xD
But I haven't added people from quite known bands...
Beside maybe guys from Lc5
Since you may know them thank to Miku
But
Miku doesn't have any Twitter.
Oh and there's Hiro from Librarian 
Which was in La'cryma Christi, before...
I also added Shouji Noriko...
You know that old woman interviewing bands ?
Yeah

And....
I'm kinda wondering...
WTF is the Vambie ?! LOL
I so never heard about them XDD
And I kinda spend my time on J-rock/VK news sites/blog
Must be some kind of oshare band, anyway...
Pretty sure I wouldn't like them XD

Ah and last time, 
I kinda missed Tenten...
He's in, now...


Voilà~

Read more...

I don't like when...

My friends say they aren't pretty.....

In comparison to others.

No one is pretty when they are compared to someone else.
I mean...
Compare me to Angelina Jolie and I'm not pretty anymore, eh....

People just have to be their own selves.
They have to accept themselves...
A girl who sincerely thinks she is not pretty
Won't be pretty for anyone...
There is a certain glow coming from people who accept themselves the way they are...
I think that's how people can be pretty.

It's not a make-up or clothing story...
It's just about self acceptance.

Just so you know...
I have no ugly friends.
Just sayin...

And it's not because I don't wanna be friends with someone ugly.
It's because it just happened that way.
Anyway, I think everyone can be pretty...
They just have to stop thinking they aren't
And give themselves a chance...

Read more...

Tuesday, November 09, 2010

I have another question.

Why does people not believe me when I say that I'm pretty shy IRL

And most likely I won't talk to them unless they come and see me ?

Seriously...
When I say this
They're just being like 
[But on your blog BLAHBLAHBLAH]

HEY YOU DUMBASS ! D8<
It's fucking waaaaaaaaaay easier to write
Than to actually speak to someone.
Specially if you're not a close friend of mine.
(This being said, I consider what common people call my close friends as friends
And what common people call friends are only people I know to me.)

Writing is somewhat anonymous.
You can say whatever you want
Even say fuck at every to fucking words you fucking say
And no one will ever look at you like this O_O

You really can say whatever you want...
If people end up ranting at you for what you said
You may just delete the comment and that'll do the trick
You can't do that in real life.
(Even though I prefer to bitch at haters than delete their comments LOL.)

And when you write
You may edit what you said
As much as you want.
Until you're pleased with it.

When you write
You can take the time to find the proper way to formulate something
While when you speak
It's more spontaneous.
Even though it could end in a pretty funny way
It could also end like....
Screwing some friendships up
Because of a misunderstanding due to the spontaneous side of it.

Also
Writing is silent.
It's less AGGRESSIVE TO READ THAT KIND OF THING
Than hearing someone screaming it.
(Have I said how much I hated noise ?)


Plus
When you write....
.....


..............

You don't stammer.


OH GOD I FUCKING HATE THAT.


This being said
I guess that I'm simply a typical geek...
I mean... 
  • I'm shy, 
  • I stammer, 
  • I wear glasses, 
  • I like computers, 
  • I like video games, 
  • I collect movies, old and new
  • I like to do lists,
  • I can't cook,
  • I rather read than go clubbing,
  • I like to look for where things are coming from,
  • I hate grammar, syntax and spelling mistakes....

I just don't read comics/manga nor watch animes HA !
And I think it should be said once for all :

I. DON'T. LIKE. MANGAS/ANIMES.

Now please just stop looking at me as if I was an alien cause I said I don't know this or that anime or manga cause I just don't give a fuck about it.
Do you know Croix Allcine ? 
Well no cause you don't give a shit about knowing where they were before their actual band.
Or you just don't care about japanese music.
I don't like boys band either.
So no, I don't like K-pop.
Luckily,
My friends tend to respect that.
I hope everyone could do the same =____=
I mean... 
WHO CARES IF I DON'T KNOW VAMPIRE KNIGHT OR KUROSHITSUJI OR ANGEL SANCTUARY ?!?!?!?!??!

Anyway....
Whatever...

By the way
Croix Allcine is one of the, if not THE first band of BLOOD's Kiwamu.
Please, don't talk to me about GPKISM.
I don't give a damn about that.
And BLOOD is one of my favorite bands, so........




So yeah
If I go back to the main topic
I think that it's stupid to think that someone is the same
On Internet and in real life....
As stupid as to think that all J-rockers are gay
Or that Gackt never got surgery (I mean.... That's kinda obvious, y'know...)

Anyway,
Everyone has at least two personalities
I have one with my family
Which is close to the one I have with my friends and online
(Still, the one with my friends is slightly different from the online one.... Not that much, but still...)
And I have a last one with common people/people I don't know/at job....
If you think you do not have at least two personalities,
I'm sorry to tell you this, but
You are lying to yourself.
Just let things go as you feel they should go
Without restraining yourself from doing this or that for whatever reason it is.
Trust me,
You'll feel way better
And probably less stressed too... (´  . ` ;)

Read more...

Fail english is fail.

Note that the bad use of english in the title has been made on purpose, eh...


Seems like most french speaking people
Who are learning or learned english
Have a lot of difficulties getting that
In english
Even though a words sounds alike in french
It do not necessarily means the same in english.
Such as [Actually].

We use [Actuellement] in french
To say [Currently].
But, in english
[Actually] is closer to [In fact], [En fait].

[Gentle]
Many people think that
[Gentle] means [Gentil]
While [Gentil] actually means [Nice]
As in [Someone nice]
But [Gentle] means [Soft], [Doux].

And just now
I saw [To tan] used to say [To be sick of], [To be tired of].
Because, even if the proper way to say this, in french
Is [en avoir assez]
In Québec, we say [être tanné(e)]
As in France, they say [en avoir marre]
But [To tan] means [Bronzer] LOL

There are also many wrong sentences structures.
We can't take the french sentence structure and put it in english.
We can't do that with any languages.
But people can't understand that.
Even though they really are serious about learning another language.
Isn't this basic ?
Beside the vocabulary,
Isn't this one of the first things we are being taught when we learn another language ?
Okay, [Je suis malade.] is [I am sick.]
But we just can't say :
[N'est pas ça une de les premières choses nous sommes être appris quand nous apprenons un autre langage ?]
LOL.

This being said
Japaneses who try to speak english are really cute xD

Read more...

Monday, November 08, 2010

Jesus Christ R'n'R

Another thing I had to do :


8BBBBB


Now please
Just hit me with a bamboo stick (- . - ;)

Read more...

Sunday, November 07, 2010

No answer.

I don't like leaving a comment without any answer.

When people do so
I feel like they don't particularly take the time to read their comments.
Or they're ignoring those who commented.
That's why I try to answer everything.
To me, it's a proof that I have read it.
That I care about what you commented.

So
If I don't give any answer to your comment
It's that I haven't seen it yet.
Was it on FaceBook or here on my blog.

I take the time to read everything
I promise !
Unless FaceBook gets screwed and that I didn't see the notification...
That kinda happens often, lately...
So you don't have to feel shy about commenting
I won't bite you
Unless you've been mean ! Ha !

Read more...

It ain't so bad, in the end.


Not a long time ago
Like hum...
2 weeks ago, or so
I had 48 or 49% of first time visitors
Returning visits have improved !
Not bad, not bat at all !
Even though what I say isn't much interesting...
Besides my bitcheries.... HA !

I wanted to ask you
[What pushes you to come back here ?]
But I usually don't have any answer to these kind of questions.

Read more...

It was all missunderstanding

The post concerning my roomies

In the end
It was all missunderstanding.
Or she was being hypocritical.
But if she was, then
I shall not hear her complain about that again >_>


I still hate people, though.

Read more...

I hate noisy people.

I hate people who speak loud.

I hate people who make noise when they eat.
I hate people who feel the need to randomly scream.
I hate people who don't really care when they wash the dishes so everything is tinkling together.
I hate people who just throw forks, spoons and knives in the drawer instead of just putting those there.
I hate people who speak loud on the phone in buses/subway/train.


I hate people who don't care being noisy.

To me, being noisy is another way of showing disrespect to others.
Please, try to make the less noise you can !

Read more...

Friday, November 05, 2010

My roomies hate me.

It's nice when someone you live with

Can't tell you in person 
That you're doing something that annoys them
And that they get mad
And rant about it to your other roomie
Thinking you're not there
Or maybe doing it on purpose to
Just to make you feel like crap.

I'm not sure I will like living here anymore.

And now my male roomie
Who doesn't seem to care much
From what I heard.............
Keeps going in and out of his room
As if he was hesitating knocking at mine
To tell me that I'm doing some things wrong to their poor healthy granola lives.



I hate people.
I won't ever live again with total strangers.


Why can't she just tell me
Calmly
Like the first time she noticed it
Not to do this or that 
Instead of getting mad at me
Cause I keep doing it 
Cause....
HOW THE HELL DO YOU WANT ME TO KNOW THAT I'M A FUCKING PAIN IN THE ASS TO YOU IF YOU DON'T TELL IT TO ME SO THAT I CAN MAKE THINGS EASIER FOR YOU ?!?!

FUCK. YOU.
That's fucking all you deserve.

Read more...

Some memories are better forgotten

This post doesn't mean to be emo like at all

DO NOT JUDGE A POST BY ITS TITLE è_é

Just that I bought......
Guess what....
Yeah, movies.
Two movies...
Well... 4, actually
But they're in two boxes.
AH !

So this time
I have the Austin Power's trilogy LOL
And Memento
(Which is the movie where the quote which I used as title is coming from)

Memento is
I think
The last movie I saw for the first time in VHS.


I quite hesitated for making a choice
There were a lot of 2/20$ movies I wanted...
Such as Underworld since I lost it
And Minority Report
I can only remember of those two, right now XD

Also, when I went to pay
The girl suggested me other cheap movies
I looked at them...
Princess Bride... 
Owned.
Sleepy Hollow....
Owned.
Romeo+Juliet....
Owned.
Well, I'm sorry, miss, but seems like I already got those 8B


I'll need to go back next week
To get the other movies I wanted...
IMPORTANT BUSINESS !!!




Thinking about it...
I rarely buy comedies...
I don't really like comedies, in the end...
That's not what exploit an actor's real potential...
Just acting dumb isn't really a talent.  
(Though, in some cases, it seems like it is..................)



Ah....
Need to update the movies list !!!

Read more...

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP