Tuesday, November 16, 2010

Smoke Proudly !

Subject: To Die-san

From October the prices of tabacoo will go up so if there is a trick to stop smoking, please teach me.

Die: You shouldn't be beaten by a price hike. You are paying taxes so smoke proudly.



AHAHAHAHAHAHAHAH !
Aaaaah man...
Fangirls....
I mean... What were you expecting as advice to stop smoking from a smoker ?!?!? >XDDD

But yeah...
Smoke proudly ! 
>XD

I just love this XDD
They've all such bad influence ♥

Bonus cause it's still related  :

Subject: To Kaoru-san

There will soon be a price hike on tabacoo.
Did Kaoru-san buy in bulk?
For the record I could only buy 10 cartons (cries)

Kaoru: I didn't buy. Before I knew it, it was already October.

YEAH ME TOO.
Like I went to a place I usually got to buy my cigarettes
And when I went to pay
I was expecting paying $7.95
As usual..
But then no...
$8.33...
Ah ?
Oh yeah... whatever...

SMOKE PROUDLY, KIDS !

6 comment(s):

+MAD+ November 17, 2010 at 11:30 a.m.  

J'aime ca!XD
En effet, c,est encore pas cher, mais ca a fait chier l'augmentation des paquets...ca a passe de 320 yens a 440 yens. C'est encore pas cher mais quand meme, je me sentais tellement cool lorsque j,achetais mes paquets pour une somme aussi ridicule que 320 yens!!!XD

Trucydae November 17, 2010 at 11:34 a.m.  

Ben là 4 piasses c'est pas cher o__o
Estie XD

Rina November 17, 2010 at 2:45 p.m.  

FUCK SMOKERS MUST LIVE IN JAPAN!

Trucydae November 17, 2010 at 6:52 p.m.  

Must, peut-être pas, mais should, oui XDDD
Genre on paie facilement le double, ici ._.

Rina November 17, 2010 at 9:03 p.m.  

No-non, I really meant MUST.
Parce que ça ferait du bien aux poumons des non-fumeurs ;DDDD

Pi je sais le prix approximatif d'un paquet de cigarette dude, le deux tiers de ma maison fumme LOL

Trucydae November 17, 2010 at 9:37 p.m.  

Mumumumumumumu !!!
N'empêche que je fume, mon frère fume, ma mère fume, mon père fume, la blonde de mon père aussi pis j'pas sûre pour autant que mes soeurs savent combien coûte un paquet de clope >XP

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP