Tuesday, October 13, 2009

That shirt.... My dad has the same.

I SO have written dada instead of dad.... LOL.

Anyway.

I was talking about this :


I mean Die's one, y'know.   And if it's not the same, they're .... ALIKE.  Much.



Next thing.  Someone uploaded 2 deathgaze singles in 320kbps, in 640kbps and in flac o_o.....
WHO THE HELL IN VK JROCK RIPS THINGS IN FLAC FORMAT ?!??!?! O_O WHO SIMPLY KNOWS IT DOES EXIST !??!?
It could be a Dir en grey album, at least... BUT NO.  IT'S DEATHGAZE ô_ô............
Who simply cares, nowadays, in this vast jrock world, to have songs ripped without losses ?!  Usually, people are pretty happy with just basic 128kbps o_ô.... or 192kbps if they're picky..... but flac ?! Eh....
The only time I heard about flac was when Yan talked about it and it was related to classical music o_ô.....

4 comment(s):

Yan October 13, 2009 at 12:46 a.m.  

IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ! QUELQU'UN A PARLÉ DE QUALITÉ D'ENCODAGE DE MUSIQUE ? :D

XDDD Ouin ben c'est -très- surprenant de la Jmusic en Lossless ou en FLAC... Je dis ça à cause que le public habituel là-dedans, comme tu dis, trouvent qu'un rip de 128 c'est merveilleux ou ne connaissent pas ça. Y doit avoir une pogne là-dedans XD. Même moi j'écoute ma musique en 320kbps gros max, je capote pas à ce point (not yet).

Trucydae October 13, 2009 at 12:56 a.m.  

LOL not yet, ouin
Non mais c'est ça, le monde s'en criss, d'habitude... c'pour ça que j'suis comme WTF XDD

Shuro October 13, 2009 at 4:09 p.m.  

Mouais... Disons que pour du Deathgaze, c'est abusé, c'est un fait.

Mais perso, j'apprécierais bien d'avoir mes albums de Pink Floyd, Tangerine Dream, Mono, Mogwai et autres groupes comme ceux-là en Flac ♥

(Bon aussi, c'est vrai qu'avec mes enceintes, le 128 kbps... c'est laid.)

Trucydae October 13, 2009 at 10:34 p.m.  

Ouais ben justement, j'ai pas trop compris pourquoi deathgaze alors que plein d'autres groupes le mériteraient plus que ça XDDD

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP