Wednesday, December 10, 2008

Ben lààààààà >___< !!!!

Estie, fuck you ! Juste pour dire que c'est trop long pour que j'grave, marde D8...
J'sais pas quelle toune enlever D8....
Help, please ! D8

  1. Agitated Screams of Maggots
  2. Audience Killer Loop
  3. Child Prey
  4. Clever Sleazoid
  5. Conceived Sorrow
  6. Dozing Green (Before Construction)
  7. Gaika, Chinmoku Ga Nemuru Koro
  8. Glass Skin (English Version)
  9. Grief
  10. Hydra -666-
  11. Merciless Cult
  12. Obscure
  13. Red Soil
  14. Shokubeni
  15. Spilled Milk
  16. The Fatal Believer
  17. The Pledge
  18. Vinushka
  19. Ware, Yami Tote...

Buuuuh, marde, là >_< ! J'enlève quoi ? D8 (Ouin.... C'est plus un best of Vulgar, Withering to Death, The Marrow of a Bone et Uroboros, en fait..... M'enfin (L))

2 comment(s):

Anonymous,  December 10, 2008 at 3:57 p.m.  

Fait la ptite vache xDD;

Trucydae December 10, 2008 at 5:07 p.m.  

LOL ben finalement, Jpense que c'est Grief que j'ai enlevé ;_;

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP