Wednesday, July 08, 2009

D'autres Requests

OMG ouais, non check... J'fais ma list en même temps, pis c'était comme évident que j'allais avoir des requests XDDD

Here we go :

  1. Alys Robi - Tico Tico
  2. Alys Robi - Chica Chica Boum Chic
  3. Blondie - Call Me
  4. Culture Club - Do You Really Want to Hurt Me ?
  5. Diane Dufresne - Donnez-Moi de L'oxygène
  6. Edith Piaf - Padam Padam (vous vous demandez tous pourquoi.)
  7. Europe - The Final Countdown
  8. France Gall - Ella Elle l'a
  9. Kiss - I was Made of loving you
  10. Michèle Richard - Je survivrai (LOOOOL wé, me wants)
  11. Nancy Sinatra - These boots are made for walking
  12. Nena - 99 red balloons
  13. Phil Collins - In the air tonight
  14. Plastic Bertrand - Ça plane pour moi
  15. Sex Pistols - Anarchy in the UK
  16. Tears for Fears - Mad World


Yess \oooooo/

0 comment(s):

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP