Tuesday, December 09, 2008

On a fait que le mentionner o_ô....

Sur le blog d'Orly...
Kirito, genre...
Estie que j'm'ennuie de Pierrot D8.....
J'ai juste tellement jamais accroché sur Angelo....
Pis en solo (ESTIE QUI AIME ÇA LES MOT QUI FINISSENT EN "O" LUI O_O) ben... c'est bon là, mais.... PIERROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT T_____________T !!!!
C'est tellement un groupe que j'parle juste jamais mais que j'aimais et que j'aime toujours beaucoup ._. .....
C'est un bon exemple pour dire que j'écoute pas un groupe pour c'qui ont l'air, mais vraiment pour leur musique parce que... ouin... xD J'aime bien Kirito pareil, même si la plupart du monde fait : "D8 y'a une drôle de face" Donc, ouais, je sais, ça fait son charme =3
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
FAUT QUE J'AILLE REVOIR LE LIVE DE LAST CRY IN HADES D8 !!!!

Afgngnanggnlkjglskjlrkjer ! Pauv' tit pouuuuuu D8 !!!




15. The last cry in Hades (NOT GUILTY)
At last we come full circle. You might think this is the happy ending, but no. Even though the song seems less dark, that because Kirito has become resigned to his fate. He knows he can never escape his sins, and yet he can't even die. "But I wake to welcome the morning again, feeling like I'd heard your voice. The wounds of the heart won't ever go away. This pain will continue to wake me from slumber." He wants to be with his loved one, but can't because he must continue to live.


(L) pauvre chouuuu ;_;

0 comment(s):

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP