Tuesday, September 09, 2008

Kwizeuz

What are your initials?
AM.... C'aurait pas pu être "AP" que j'puisse chanter "Aaaaaaplés midi àààààà Palisse (8)" è_é !!!

Last thing you ate?
Mamie's soup <3>

Name one thing that scares you:
Actually... Nothing. BUT. When I'm dreaming about Zombies, I'm really scared... And when I wake up, I'm still scared ._. ...

I say Shotgun, you say:
POOON POOON !!!

Who was the last person in your bed?
Me... And my sis' slept with me as usual..

What were you doing at 7:00am?
Sleepin'

Last person you hugged?
eeeeeuuuuh...

Does anyone you know want to date you?
Don't think so... Is there anyone ?

Have you ever driven without a license?
Le tracteur à pelouse =B

The last place you went out to dinner?
Euuuuuuh.... I think McDo oO.. NON ! A&W ! C'est vrai....

Do you like your name?
Don't really care.... But I prefer Trucydae 8D

What time of the day is it?
6:30 PM

Who made you angry today?
Am I supposed to get angry once a day ? If yes, then I forgot to, today.

Baseball or Football?
None.

Do you like birds?
Nay =_=

Do you care if your socks are dirty?
Not really oO.... Actually I'm most of the time bare feet XD

Opinion of Chinese symbol tattoos?
Moi aussi j'espère que c'est le bon signe pis que tu sais c'qui veut dire ._. ... Sinon ben c'est pas full original de se faire tatouer genre "ai" >_>...

Do you like to cuddle?
Who doesn't ?

Do you love anyone?
Si j'aime personne j'suis crissement dans marde quand j'écris "I love you (L)(K)" à Maia sur MSN XD

Whose bed did you sleep in last night?
Mine

Have you ever bungee jumped?
No, maybe someday...

Have you ever gone white-water rafting?
Non..

Has anyone ten years older than you ever hit on you?
.......... o_ô.....

How many pets do you have?
Two cats, but soon, there'll be more since one of them is pregnant and she'll have them next week 8D

Have you met a real redneck?
Kasu a dit : "*check sur wiki* http://fr.wikipedia.org/wiki/Redneck esti j'en suis un et Trucy aussi LOL"
XDDDDDDDD Y'en a plein par chez nous.... VRAIMENT Colons, en plus =B

How is the weather right now?
Cloudy avec un front froid, les restants de Gustave blah blah blah météo media desu.

What are you listening to right now?
*ouvre winamp* DJ Inphinity - Call on me *Pense à MAD* LOL...
HEILLE OUIN ! Mon /np remarche sur MSN *_* !!

What was the last movie you watched?
The Omen....... C'tait plate.

Do you wear contacts?
Ouais.... mais le ¾ c'est mes lunettes que j'ai...

What's one thing you've learned this year?
Les photoshop clevages c'est le mal DD8

What do you usually order from Starbucks?
C'est ben rare que j'vais là...

Favorite TV show?
I ate the TV =B

What do you have an obsession with?
Sûrement Kaya, là xD (NOOON ME DIS PAS O_O !!!)

Has anyone ever said you looked like a celebrity?
Mon ex trouvait que j'avais l'air d'Amy Lee o_ô
pis sur une ou deux photos sur MySpace on m'avait dit que j'avais l'air de Kaya <3 style="font-size:78%;">(Make-up FTW)
Sinon, Shin trouve que j'ressemble à... Criss, c'est quoi son nom o_o;;; J'ai juste Christina Applegate dans tête, mais c'pas ça Ricci ! Christina Ricci ! (C'tu ça au moins ? J'toute fourrée ._. ...)

Edit : Ouin ben finalement c'était Charlize Theron... XDD;;;

Who would you like to see right now?
Ça aussi ça revient tout le temps comme question DD8

Are you afraid of falling in love?
Pas particulièrement...

Have you ever been caught doing something you weren't suppose too?
Probablement.... *a pas d'exemple en tête*

Favorite smell?
J'l'ai dit v'la pas longtemps, les chandelles Gardenia de PartyLite T_T

Has anyone you were really close to passed away?
No, but mon arrière grand-mère va sûrement partir bientôt ._. J'pas particulièrement proche d'elle, mais... J'suis née la même date qu'elle pis j'ai toujours eu l'impression qu'on avait un genre de lien ._.

Taco Bell or Burger King?
Burger King , j'suis jamais allée au Taco Bell... (y'en a tu au moins au Québec ? o_ô)

Next time you will kiss someone?
Ma mère m'donne toujours un smack quand a va s'coucher...

Nipple or Nose rings?
Sur moi, none.... sur les autres.... Whatever...

Last time you went bowling?
Ça fait vraiment longtemps qu'j'y suis allée, moi too o_o.... j,dois toujours être aussi bonne qu'avant XDDD (c'est à dire une grosse marde XD)

2 comment(s):

Cynthia B. Demented September 9, 2008 at 10:23 p.m.  

En fait, c'était plutôt Charliez Theron à cause de tes yeux XD et de quelques expressions faciales! (j'avais écrit facile Oo.. les expressions faciales sont-elles faciles XD cours de diction wahhhh ok j'arrête)

Personnellement, je trouve que les nipples percés pour un gars ça fait juste fif... in the wrong way XD! J'sais pas... des tits chromés.. me semble.. O_o... PIMP MY NIPPLEZ (imagine un gros système de son sur les piercings, stroboscope et toutes les lumières rave dessus *sort son lightstick et allume sa lumiène tête de mort raveuse)!

Trucydae September 9, 2008 at 10:28 p.m.  

AH OUI C'EST ÇA CRISS !
OMG XDDDD Pis c'est genre X-Zibit qui te taponne après ça XDDDD

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP