Thursday, December 18, 2008

Un autre ! Un autre !

[Last.]


Last beverage:
Jus de raisin =B


Last phone call:
Ma mère de son travail pour parler à mon frère qui n'était pas là.


Last instant message:
Gen qui me contait son histoire d'interrupteur et de sourcil XD


Last song you listened to:
D - Snow White


Last time you cried:
-_-... Next time, I'll remove that fucking bitch of a question


Last text message:
M'en souviens pas =B En fait si o_o... c'était Ao qui me disait d'envoyer de quoi à Kasu, mais j'sais plus en quoi consistait le quoi en question XD



[Have you ever:]


Dated someone twice:
Non...


Been cheated on:
Nan...


Kissed someone & regretted it:
Nan o_ô....


Lost someone special:
Hum............... Pas que j'me souvienne... ça doit pas sinon j'm'en souviendrais XD;;;;


List you three favorite colors:
Violet, noir et rouge =) (Quite obvious, I -know- Pis non, j'aime pas le rouge juste à cause de Die ;_; en fait, le rouge est un facteur de pourquoi j'ai fait *___________________* la première fois que j'l'ai vu XD)



In the past month have you..

Made a new friend:
... Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh j'pense pas là..... Excusez-moi si j'oublie quelqu'un .____.


Fallen out of love:
Non, par contre y'en a une qui tourne le fer dans la plaie -__-


Laughed until you cried:
XD ouais


Found out who your true friends were:
Bah.... pas spécialement le mois passé, là...


Found out someone was talking about you:
Hum... Kinda ?



[Random.]

Have you kissed anyone on your MySpace's Top friend's:
Not kissed like SMACK ILY but yeah


How many people on your friends list do you know in real life:
~15 ?


How many kids do you want to have:
None. J'vais être la tatie gâteaux =B


Do you have any pets:
3 chats.
Mia
Bettie
et Honey...
Et pis on va ravoir Dice dans pas long parce que celui qui est parti avec est juste tanné de l'avoir o_ô.... Pauvre minou D8


Do you want to change your name:
Non.... Trucydae, c'est beau comme nom, non ? XD


What did you do for your last birthday:
Rien de bien spécial XD


What time did you wake up today:
10AM.... mais j'suis sortie du lit à 11h moins 20 LOL.


What were you doing at midnight last night:
Probablement RPlaying with Mize 8D


Name something you cannot wait for:
Xmas 8< Last time you saw your father:
............................................................ Euh.... lol ? XD;;; Bonne question o_ô... J'vais l'voir à Noël XD;;;


What's one thing you wish you could change:
USA. LOL. Ou juste le trajet de la tournée de BLOOD 8-)


Have you ever talked to a person named Tom:
Euuuh... Thomas, oui, mais juste Tom ?....


What's getting on your nerves right now:
IT'S COLD ;_;


Most visited webpage:
Blogger, Hotmail, MySpace, Pet Society on FaceBook, Kaya OHP + blog, Juka's, Jui's, Hiko's and Exo-Chika's blogs + Juka's Mixi Blog, Metamorphose New Arrivals page, Same thing on Closet Child and StatCounter.....


What's your real name:
Trucydae, of course !


Nicknames:
Trucy, Princesse pis j'ai l'impression que le DIEtte va revenir dans pas long LOL


Elementary-middle-high school:
Hein ? Leur nom ?


Hair color:
..... LOL bonne question XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Long or short:
Mid-lenght...


Are you a health freak:
... No.


Height:
5'8".... 1m73


Piercings:
9 =)


Tattoos:
Kaya's K on my wrist (L)


Righty or lefty:
Droitière



[First]

First surgery:
Euuuh un truc pour mes dents + dents de sagesses là...


First piercing:
Si on compte pas ceux aux oreilles quand j'étais bébé, celui à l'arcade =)


First best friend:
Oh boy...... Euh... Au primaire, genre.... Ça devait être Cécile Lefebvre xD;;; That was ages ago o_ô...


First sport you joined:
........................ I've always HATED sports.


First pet:
Le plus loin que j'me rappelle c'était un chien qui s'appelait Scooby Doo o_ô...


First vacation:
Gaspésie quand j'étais bébé XDDD j'm'en souviens même pas XDD


First concert:
Carmen Campagne LOL.... Non mais sinon ça doit être Evanescence en 2003 something like this...


[Currently]

Eating:
Rien


Drinking:
Encore mon jus d'raisin =B


I'm about to:
Changer de position assise parce qu'commence à avoir la jambe engourdie XD


Waiting:
Euuuuuh bah maybe que Mize r'vienne XD



[Your Future]

Want kids:
Nay


Want to get married:
Nay.


Careers in mind:
Designer/Habilleuse/Styliste personnelle de Kaya =B



[Which is better with the preferred sex:]

Lips or eyes:
Les deux j'imagine... hum...


Hugs or kisses:
Depends..


Shorter or taller:
lol... shorter for girls, as tall as me or taller for boys =B


Older or Younger:
Younger for girls and older for boys =B


Romantic or spontaneous:
Romantic for... Okay non XD LOL Les deux...


Sensitive or loud:
... C'est tu normal que j'vois pas le lien entre sensitive pis loud ? o_ô...


Hook-up or relationship:
Relationship.


Trouble-maker or hesitant:
Whatever XD




[Have you ever:]


Kissed a stranger:
Pas que j'me souvienne


Lost glasses-contacts:
Non... euh... j'pense pas là XD;;


Ran away from home:
Non


Broken someone's heart:
Eum... Y parait que quand j'avais 14 ans j'ai brisé le coeur d'un garçon, mais bon... En fait, j'me souviens juste plus de l'histoire que j'y avais conté o_ô.... Though, j'serais curieuse de revoir c'te gars-là o__o;...... Ça m'a marqué pour que j'me souvienne que son email c'était metafighter69 XD


Turned someone down:
J'pense pas... Hum ?


Cried when someone died:
Ben là o_o;; c'est comme un peu normal... Quoi que j'ai jamais vraiment pleuré genre PLEURER, though....


Liked a guy-girl friend:
Genre la blonde ou le chum de l'autre ?
Nan...



[Do you believe in:]


Yourself:
I do. Most of the time...


Love at first sight:
... Hum y... euh... mettons...


Heaven:
No. Je pense pas qui ait de paradis ou d'enfer, juste un autre monde où l'esprit des gens mort s'en vont... =o


Santa Claus:
LOL


Kiss on the first date:
... LOL c'est pas vraiment un truc dans lequel on peut croire ou pas... ça arrive ou ça arrive pas, c'est tout XD


Angels:
Pas les anges en tant que tels, mais l'after-life, oui...



[Answer these truthfully]


Is there one person you want to be with right now?
QUÉBEEEEEEEEEEEEEEC ;____________;


Had more than one boyfriend/girlfriend at one time:
lol non


Do you believe in God?
Absolutely not.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Don't forget to vote for the Jrock's most beautiful smile !
You have one vote per day for only one Jrocker.
Keep in mind that if you say "I vote Thing 1 and Thing 2" or "I can't chose between Thing 1 and Thing 2", your vote will be canceled.

http://princess-of-decadence.blogspot.com/2008/12/jrock-most-beautiful-smiles-ii.html

0 comment(s):

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP