Friday, February 18, 2011

I should add that pic to that "OF COURSE I'M NOT GAY" FB album.


And...
LOL
OMGWTFBBQ 
OLD PIIIIIIIIIC XDDD


KYO XDDDD


End of the story...
I might edit tha tpost like 39842374 times...
Instead of spamming FaceBook.....

As I said, EDIT :

LKSJDLSKJDLSKDJ
XDDDDDD
*rolls on the floor*
THAT EXPRESSION.

OMGOMGOMGOMGOMG >XDDD


KJDHKJSHDKSJHDS
>XDDDDDDDDDDD ♥
That was a must do.
Thanks to that person who did that, seriously >XD ♥
Dir en grey X Star Wars = EPIC WIN X'D ♥

And I so have NEVER EVER seen that o_o;


What an ugly pic... LOL
WTF is Kaoru wearing ?!
That feathery thing, I mean XD
Wings ? XD
It looks like a....... Family picture...
LOL

4 comment(s):

£@dy Dark§unMoon February 19, 2011 at 12:21 a.m.  

http://vinushka.net/gallery/galleries/Dir_en_grey/Die/1217440521211_f.jpg
Pourquoi tu mets Céline Dion sur ton blog? :PPPP

Et OMG, Dir en Grey X Star Wars = ÉPIC²²²²

La guidoune de l'espace futuriste à côté de Die, c'est Shinya, ça?

Trucydae February 19, 2011 at 12:25 a.m.  

Ouais ben de gauche a droite, en bas, j'dirais Die, Shinya pis Toshiya
Pis en haut Kyo pis Kaoru, mais in fact, y'a vraiment juste Die Solo pis Shinya Skywalker que j'suis certaine LOL

£@dy Dark§unMoon February 19, 2011 at 12:28 a.m.  

Pour la guidoune de l'espace, j'parlais de sur la dernière photo avec "WTF is Kaoru wearing?", là, pas celle de Star Wars!

Et Die Solo, ça rend juste Han Solo encore plus sexy à mes yeux! :P

Trucydae February 19, 2011 at 2:06 a.m.  

Aaaaaaaaah !
Ben mettons que clockwise starting on bottom left, y'a Shinya dans une robe fleurie, Kaoru pis sont plumeau, Die pis sa pose que j'comprends pas pourquoi y'a fait ça, Toshiya en guidoune de l'espace pis Kyo avec une pose que j'comprends pas plus XD

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP