Tuesday, October 19, 2010

OMGWTFBBQ ! WHAT THE FUCKING FUCK IS THIS ?!?!?!??!?!!


OH. MY. FUCKING. GOD.

LOL ?

Seriously, thank you, Dada.
You made my day night >XD !

I never EVER though I would do such a thing, someday...
But I did...
I enjoyed it...
And I would have enjoyed it even more if he actually got what I said.... LOL.

Oh and here is the vid :



I love myself ;D

BGM is Evilly by lynch. ♥


Edit : 
LOL.
NOW. This REALLY is a WTF case.


Tell me he's kidding >XDDDDD

7 comment(s):

PetiteTomoyo October 19, 2010 at 1:10 a.m.  

LOLOLOLOL. ♥ ♥ ♥

C'est donc bin la chose la plus drole que j'ai jamais vue de ma vie. XD;

Trucydae October 19, 2010 at 1:11 a.m.  

AVOUE ! XDD
C'est tellement complètement ridicule >XDDD
J'aime ça XD

Lea October 19, 2010 at 5:24 a.m.  

Je suis sûre que c'est le type totallement défoncé/bourré en permanence. C'est triste 8D.

Lillie Joe,  October 19, 2010 at 6:12 a.m.  

.________________________.

Trucydae October 19, 2010 at 11:21 a.m.  

M'enfin, tout ça pour dire que j'la trouve fucking drôle pis que me follow encore sur Twitter XDD

Shuro October 19, 2010 at 3:46 p.m.  

...

Oh punaise, ce que je me suis bien marrée sur ce coup-là...

XDDD

Trucydae October 19, 2010 at 6:35 p.m.  

Comme un peu tout le monde, d'ailleurs XD

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP