Thursday, October 28, 2010

HEY KAYA FANS ;D


I HAVE A SURPRISE FOR YOU !!

DO NOT CLICK THAT IF YOU'RE AT WORK OR YOUR PARENTS ARE RIGHT BEHIND YOU OR IF YOU GET OFFENDED BY SEX RELATED THINGS.


Don't say I haven't warned you.

Lillie Joe made me do this... HA !

Unfortunately, I can't put it as banner... 
It's just too much....

AND YEAH IT'S "CENSORED" HAHAHAHAHAHAHA.

I kept the uncensored version, if you want...
But I don't see why you would want that.................................

6 comment(s):

Précieuse Kalmie October 28, 2010 at 12:07 a.m.  

You should have used a prettier cock... but... L-O-L! XD

So sad there isn't cum dripping out of his mouth!

Trucydae October 28, 2010 at 12:15 a.m.  

LOL I just took the first one that could fit there I saw on google... Didn't meant to be pretty XDDD
Pis comme j'ai dit sur FB, y aurait fallu que ça jute plus que ça XDDDD
Anyway, j'pas assez pro de photoshopage pour faire ça LOL.

Sven October 28, 2010 at 10:12 a.m.  

Je m'attendais trop à voir Kaya à poil à cause de ton avertissement ! Mais je suis pas déçue du résultat XD
Tu pourrais pas essayer quand même de lui en faire couler le long de la bouche ?

Trucydae October 28, 2010 at 12:47 p.m.  

Erf, p'tain.... Nan, trop lâche XDDD

Lea October 28, 2010 at 1:57 p.m.  

BWAHAHAHA ! Bien trouvé 8D!

Trucydae October 28, 2010 at 11:40 p.m.  

Ou plutôt, bien bricolé ;D

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP