Wednesday, November 04, 2009

My 2000th post will be a rant post.

Woot for the 2000th post. Where is the champagne ?
Yeah, anyway.... I MUST FUCKING RANT.
Last week, on Thursday, I went to the Caisse Desjardins for my pay check and blablabla, they say that my account will be frozen for five days. Thursday +5 days = Tuesday, right ?
FALSE.
I went back today to rant about this. IT'LL BE UNFROZEN TONIGHT. FUCKTARD DON'T SAY IT'LL TAKE 5 DAYS WHEN IT'S ACTUALLY TAKING 6 DAYS è_____é
Further more, cause YEAH THERE'S EVEN MORE. The woman said it probably won't be unfrozen before midnight... Eh... WAIT. Midnight ? That means Thursday... SO, IT WILL HAVE TAKEN A FUCKING WEEK TO UNFREEZE MY ACCOUNT !? WHEN THEY SAY IT'D TAKE 5 FUCKING DAYS ?! -__________-

On another subject. J'aime pas les tites madames pincées qui viennent faire prendre les mesures sur leur bas de pantalons pis qui ont pas les jambes de la même longueur en plus -___- C'est TOUT LE TEMPS ça qui me met dans le jus.... Tsé si au moins y avaient les jambes égales, j'aurais qu'à prendre UNE longueur... MAIS NON. Y'ONT PAS LES JAMBES ÉGALES PIS Y ARRIVENT EN MÊME TEMPS QUE 3 AUTRES CLIENTS QUI VIENNENT CHERCHER LEURS AFFAIRES. En plus, y m'regardent tout le temps tout croche, comme si j'étais incompétente. Va chier, j'connais plus ça que toi, sinon, je bosserais pas ici, connasses -__-...

Par contre, j'aime quand y'a un monsieur de peut-être 30 ans qui vient porter 1000 chemises pis qui sentent encore le parfum *w*
Pis ouin o_o Estie qui a beaucoup de monde qui porte le CK ONE.... À moins que j'me trompe, là.... Mais em semble ben que c'est ça pis y'a toujours au moins une chemise par jour, masculine ou féminine qui m'arrive pis qui sent ça o_ô.... M'enfin, au moins ça sent bon XD

0 comment(s):

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP