Friday, October 24, 2008

Purple.

Why do everyon goes purple or violet recently ?! o_o.......

Two... no, even only one year ago, I was the only one to be in love with violet and now, it seems like everyone is OMG PURPLE !
Just look at boutiques in the shopping mall. Purple, black, purple, white, purple, grey, purple, brown, purple, mana blue, purple, red, purple, black, purple, white, purple, grey, purple, purple, purple, purple and purple.
Plus, this is mixed with the "woman dandy" (or even kodona with those shorts...)fashion... That girls just can't wear properly... It fashionable, so they wear it... It's a real joke ! As is MAD ans I wear precursors of fashion. I'm gonna pee in my pants.
And there's also the "wannabe loli" fashion going on o_o.... Just look how many "loli" inspired things there is o_o... C'est abberant !
And oh.... Emos are going Decora, it's incredible o_o;;;;;.... Enter in a Arsenic or Freedom Central or D-tox which are all selling emo stuff........... FLASHY COLORS EVERY FUKING WHERE O______O....

My father once told me that my excentric fashion will never be known abroad. Let me just laugh, okay ? Thank you pretty much.

6 comment(s):

00000000 October 24, 2008 at 11:00 p.m.  

beh ouais mauve sa lair sta mode la en ce moment >_> si sa continue je vais etre obliger darreter de porter mon tinky-winky... avant quon me dise que jsuis "in" O_o bordel que sa me fait mal chaque fois quon me dit que ce que je porte est "a mode"

Trucydae October 24, 2008 at 11:07 p.m.  

Ouin, genre j'suis presque insultée quand on me dit ça XDDDD
C'est comme la fois qu'on m'a dit que mon style ça faisait Andrée Watters o_o.... J'ai fait : ....... *se regarde* ah.... oO... J'vais le prendre comme un compliment XDD;;;;

Anonymous,  October 25, 2008 at 7:21 a.m.  

Ben c'est comme pour le leopard pour matsuro XDD
omg des couleur flashy? faut que j'aille voir sa =O

Trucydae October 25, 2008 at 11:39 a.m.  

LOL ouais genre y'a plein de léopard aussi y'a comme 300 mille truc que ça a plus l'air d'un déshabilé que d'une robe dans les boutiques o_o;;;;

Unknown October 26, 2008 at 1:29 a.m.  

Le mauve est "in" cette année... je me le fais dire a chaque fois que j'en porte...

...dans mon cas tu devrais le savoir pourquoi j'aime le mauve! (J'ai toujours aimé ca, mais je l'ai toujours laissé a Tomoyo jusqu'a ce qu'elle ne puisse plus contrôler mon amour pour Kao-sama XD)

Trucydae October 26, 2008 at 3:51 p.m.  

LOl ouais j'sais que c,est In, j'trouve juste ça chiant XD;;;
Me semble qu'avant le mauve c'était considéré par ben du monde comme une couleur laite XDD... pis la tout le monde tripe là dessus XD;;;

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP