Monday, December 27, 2010

Ok, look... Forget about the official site.

Fuck you, Chrome.


I'll steel the pics somewhere else...
Such as on Synthetic Rendition. è_é

So

I was saying :
GANGSTA SHIT YO
Because of these :

It's not Kawaii Kyo anymore...
No.
It's Kiwi Kyo =o


Wait wait...
Who's that ?
Ah man....
That's Shinya, right ?
Ah... My.....

And I kept the best for the end :


Well
Ok
Right...
Die looks the same as on previous pictures.
(As if it was a bad thing....................♥)
But
TOSHIYA.
AH MAH GAWD.
THAT'S A TIE.
TIES ARE AWESOME.
I LIKE TIES.
I guess that if he had a face
(Or my too dark screen is fooling me again)
He'd look like some host boy XD

STILL ONE MONTH TO GO BEFORE LOTUS.
TIME !
GO FASTER.

Edit :
Links to the pics without the blue cursor :
Kyo
Die
Kaoru
Toshiya
Shinya

From diru_tabloid

4 comment(s):

Rina December 28, 2010 at 5:10 p.m.  

Ok.
J'arrête pas de rire de Ryuichi parce que yé rendu trapu (LOL).

Mais CALISSE KAORU KOSSÉ ÇA CIBOIRE?!
Yé ben laid SEIGNEUR. T'as l'air de Jésus ciboire.

Pi Kiwi n'aurait pu être un nom plus parfait pour Kyo. PI C'EST QUOI C'T'OSTI D'INTÉRIEUR DE MANTEAU DÉGUEULASSE??????? Damn.

Shinya a prit du poids >8BBB

Die est juste comme d'habitude.

Pi FUCKING TOSHIYA! ♥
Te manque juste une face manne pi j'retombe en amour avec toi~ ♥

Trucydae December 28, 2010 at 6:27 p.m.  

L'intérieur du manteau de Kyo, on dirait genre les cheveux de Kaoru ou de Toshiya... LOL.
AH BON OUI VOILÀ, C'EST ÇA. Shinya est "gros" 8B
Jésus... À voir la grosseur du chapelet, on dirait que c'est voulu... LOL.

Rina December 28, 2010 at 8:06 p.m.  

LOL pour Jésus.
Mais j'me dis que c'est pas si mal que ça bald Kyo. Ya juste l'air encore plus petit qu'avant LOL. Pi gangsta XD

Trucydae December 28, 2010 at 8:39 p.m.  

Ouin ben j'imagine que le temps que j'm'y habitue, ça va avoir poussé pas mal xD
J'voulais dire autre chose, mais j'm'en souviens pu XD

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP