Monday, February 01, 2010

I must say it once again.

I really don't get why I have so many... "fans" out there...
You really have to explain this to me.  Really.
I mean... I'm just some kind of reject, why you all like me this much ? XD
I have nothing to envy... I mean.. my wardrobe is pityful (seriously.), okay that I'm gifted with make-up and for my somewhat pretty face, but only my face is pretty ! I talk about uninteresting shits, I bitch and bitch and overbitch, I'm a goddamn fangirl (as you all are), I'm convinced I have the answer to everything, I'm selfish, stubborn, I won't ever really trust anybody, I hate everything that "everyone" just love, I quitted school, I'm poor, I'm kinda depressive, I have some kind of unstable personnality, I complain about ridiculous things constantly, I spam, I can turn you to ridiculous in for whatever you say to me, I attract nothing but nerds, Magic card players, RPlayers and beardy (dirty) metalers and lesbians in need of sex which they won't ever get, I'm a lost case concerning the fact that I'm being a total fag hag, I'm not punctual, I might hate you, the whole world pisses me off, I hate people, I'm immature, I talk about my periods as if I was asked what I ate for dinner, I have a bad memory, my home won't ever be really tidy, I'm obsessed with my hair (and with the fact I think humans are born with too much hairs), I've got some questionnable food taste, I can't really cook, I smoke, I get a shower only when my hair needs to be washed (once every two days, actually) and you like me this much anyway ?!
I don't get it.  I mean... Seriously... Explain to me.  Don't be shy, I'm the one supposed to be shy, here KTHXBAI.

5 comment(s):

Kasumi,  February 1, 2010 at 7:36 a.m.  

Avec Matsuro ont a réalisé l'autre fois que...
Les gens qu'on aimais le plus était ceux avec le plus de problème (comme nous même)
J'crois que les gens avec des problèmes, qui sont différent, s'attire entre eux à cause de la présence qu'on s'est forger face à ça

Les gens qui sont fan de toi on surment autant de problème que toi.

Sinon ben t'es belle et tu fais des plus belle photo que plusieurs wannabe qui savent pas se servir d'une caméra
Et tu originale et toi même, même si c'est pas aussi "sauter" que du monde qui a plein de linge hawt, toi tu l'agence bien et tu le porte bien (autant que moi je pourais pas porter les choses de ta façon, que toi tu pourais pas porter se que je porte et que sa donne le même effet) les gens aime surement ta présence
Puis finalement tu te connais vraiment beaucoup en musique, j'ai beaucoup de fan qui trippe sur les même style que moi et sont juste heureux de voir quelqu'un de cool qui aime tel tel ou tel groupe.


Pour finir, ta une façon d'écrire qui capte l'attention de celui qui lit peut-importe ce que tu dis, et ça on peut pas vraiment le comprendre par nous même LOL (on me le disait souvent dans le temps que même si je parlais de ma journée ou de m'acheter des bobettes s'était intéressant à lire, je sais aps si aujourd'hui c'est la même chose mais bon LOL)

Moi je dis que ça doit être pas mal pour toute ses raisons là

Aussi, tsé Orly a bitch autant, même plus, que toi pis on l'aime autant aussi LOL

Trucydae February 1, 2010 at 8:57 a.m.  

That would make a little bit of sense, actually...
Mais ouin, çca reste quans même fucked up, j'trouve xD;;;

Sophie Cruise ;3,  February 1, 2010 at 12:31 p.m.  

Moi jdirrais comme kasumi, pcq les gens s'associent bien à toi tout simplement :D!

Y'a du monmde demême qu'on sait pas pourquoi, on les aime.

<3!

Mai :3,  February 1, 2010 at 2:24 p.m.  

Well I admire Kyo from DEG, so what? XD...

You admire Kaya!! SO WHAT?! D:

People are weird.
And they just admire weirder people.

That's it (I guess).

Kisses :3

Trucydae February 2, 2010 at 11:55 a.m.  

They just admire weirder people... LOL I guess this is it xD;

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP