Sunday, November 22, 2009

When you begin to be known on the web.

That's great, that means your blog is read by hundreds of people, alot of people you don't know know you, some of Japan's underground scene big names know of your existance, you have so many friends on facebook that you have to do a public and a private account and so on...
But that also bring its lot of annoyance.  Like people thinking you are TEH BIG SHIT and they almost feel bad talking to you.  Like people acting like you cause, of course, YOU'RE TEH BIG SHIT, so they have to act like you cause they can,t act on their own... and in the end, you're way much cooler than them !

THIS. IS. FUCKING. ANNOYING.
HEY ! I'M NO BIGGER THAN YOU, FUCKTARDS !  Seems like too many people took my self-proclaimed title of Princess of Decadence waaaaaaay too seriously.  I mean... Come on guys ! My name's not Hamasaki Ayumi or Gackt or Kyo or hide or I don't fucking know ! I'm just a stupid fangirl ! AS YOU ALL ARE.
Of course, there's 308749837 more people knowing who Trucy is than people who know who you are (Unless you're called Orlagoth or maybe Kasumi too), but I'm not looking for it ! It just happens ! I do things my way and that's how it turns out !
AND IT'S NOT CAUSE YOU ACT LIKE I DO THAT YOU'LL GAIN POPULARITY.  NO FUCKING WAY !  Instead, you just make yourself look completely ridiculous by not being YOUR OWN FUCKING SELF.
Damn ! Be yourself, fuckers ! Just be yourself ! And everyone will be happier (And a little less insane too !)

I'm ME and you're YOU.  That's how things are, don't try do be anyone else !


Or maybe it's just me who's being down to Earth or something... Oh well... I guess it's better than being OMG I'M SO FUCKING HOT LOOK AT ALL THOSE PEOPLE LOOKING AT ME AND ACTING LIKE OMG OMG OMG I'M ALL WET.  Fuck. Ew.

9 comment(s):

00000000 November 22, 2009 at 10:22 p.m.  

And Orlagoth says... being known on the internet SUCKS!! DX

It's strange how most attention-whores craving for this have to work their asses off to get the attention... while people like us have to do absolutely NOTHING special to attract the mass around =/

I never wanted any attention, and even hiding away... I still get creepy people stalking and/or bitching me... D8 DO NOT WANT!!


z'veux juste pouvoir chialer tu seule dans mon p'tit coin tranquille pis dire des niaiseries avec mes ti-n'amis du net, moi, bon!! T____T

Trucydae November 22, 2009 at 11:04 p.m.  

Ben honnêtement, normalement j'm'en fous, mais là ostie -___-

Trucydae November 22, 2009 at 11:05 p.m.  

Ben honnêtement, normalement j'm'en fous, mais là ostie -___-

Trucydae November 23, 2009 at 6:41 a.m.  

c'est ça, fous-toi d'ma gueule ! XD

Kasumi,  November 23, 2009 at 8:43 a.m.  

Hum ._. sans chercher de l'attention, moi aussi j'en ai pas mal depuis longtemps et moi aussi ya des personnes qui ose pas me parler mais je sais pas ._.
Je trouve ça cute ._. y'avais une fille qui essayais de me copier quand j'était sur skyblog, ce faisait des blog semblable au mien et tout. Et j'm'en foutait, je lui parlais et on était devenu bonne amie même si elle me mettait sur un piédestal quand même
Mais en même temps je comprend les gens comme ça somehow, car disons avec Fullmoon j'aime lire ses affaires, regarder se qu'elle fait, mais je serais jamais capable de lui envoyer un commentaire, justement car elle réagit de la même façon que toi avec les personne qui pense qu'elle est hot shit, fac in a way, c'est un roue sans fin ._.
Plus tu vas dire que les gens qui t'admire sont con, plus y vas en avoir et seront pas capable de te parler, plus tu vas l'apprendre et plus tu vas réagir comme ça, au fond in a way tu veux pas particulièrement les rencontrer/parler, mais c'est juste que sa sert à rien de réagir de même ._. ses personnes là t'admire à cause de ta manière de dire les choses, trouve que se que tu aimes est cool et que surement en plus tu est belle et que tu as un beau style > sur internet tu as juste besoin d'une belle photo pour attiré l'attention
Moi et Maman Yukie ont est beaucoup dans cette catégorie là de surestimé des personnes de blog car justement on aime leur manière de s'exprimé et les photos qu'il prenne ou trouve
Enfin c'est juste mon opinion ._.

Trucydae November 23, 2009 at 8:59 a.m.  

Je comprends, mais je parlais plutôt des nobodies qui se cherchent pis qui pensent qui vont devenir quelqu'un en me copiant...
Sinon, ceux qui sont pas capable de venir me parler ou quoi que ce soit, ben just too bad pour eux, y savent pas c'qui manquent LOL.
Masi ouin... donc les gens incapables d'être eux mêmes so they have to copy me or anyone else to feel they are someone m'énervent... Sûrement parce que moi j'ai pas besoin de ça... Mais en même temps, ça revient à dire qui m'admirent parce que j'ai besoin de personne pour être quelqu'un.... m'enfin XD;;

aelin ueal November 23, 2009 at 1:07 p.m.  

je me fous pas de toi, je rigole parce que j'étais comme ça à 15 ans. Heureusement, j'ai changé.

Trucydae November 23, 2009 at 1:24 p.m.  

Comme ça genre copier les autres ? XD;

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP