Friday, October 02, 2009

SAILOR GAY-MOON STRIKES BACK.

AND ADDS EVEN MORE CONTRAST.



He hates his facial structure XD
AND I KNOW WHO IS THE OTHER """GIRL""".  He's Amber Gris' bassist and he's called........... 殊. Which is read is read Koto..
AH LOL HE WAS IN SUGAR.  (But there was no """girl""" in Sugar.... Sì ? HA ! He was a part-time """girl""" that's why.)
But yeah... Like we can't even recognize SIZNA anymore X'D....

And even is this picture is trying to convince me that his costume isn't fugly :


Seems like it's black and golden, in the end...

WELL I STILL THINK IT'S FUGLY.
I hate golden.


EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH.
UH HO. o_o.................................



NOW YOU JUST FUCKING TRAUMATIZED ME. 
YOU FUCKING LOOK LIKE DIE, FUCKER. O_____O
DDDDDDDDDDD8...................................
I hope this is only because I'm tired o_o;;;;;; Cause that would be.... That would be.... D8...... I didn't want to see that, whatever you may think o_o.
D8< !
Eeek.

Anyway..... He looks like this when not girlyfied :

HE
IS
A
GIRAFFE.


THIS GUY IS FUCKING DISTURBING D8< !!!
I DO NOT AGREE.


Edit : Let's come back to Kaya.
"your first showing of the new costumes"
Translation from his blog.  SO.
The Sailor Gay-Moon suit IS his next costume o_o.  I'm afraid. LOL.
No, no... I'm really scared XD;;;;; What kind of music goes with that costume ?!?! o___o... Sheesh !
ANd it is golden for real.  Yuk.

3 comment(s):

00000000 October 2, 2009 at 2:42 a.m.  

He does look like Die!! D8
LIKE... REALLY!! OMG!


Pis criss que c'est traumatisant avec la robe X'D


Mais, me love le nouveau costume de Kaya... mais sa craque de boules m'énarve, for some reason =/ pis son menton... MAIS... y'est quand même super fabulous gorgeous whatever avec son sailor fag costume XD j'espère qu'on va avoir droit a un vidéo ou de quoi pour rire...

Rina October 2, 2009 at 10:26 a.m.  

CALISSE... on dirait VRAIMENT Die en fille X_X

Trucydae October 2, 2009 at 5:23 p.m.  

Je suis like... VRAIMENT perturbée D8..... En plus que j'ai genre un pic de Die au dessus le la télé juste en face.... fait que là j'repense à la photo de Koto pis j'suis comme DDDDDDDDDDDDDDDDDDDX
Mais j'aime vraiment pas la robe de Sailor fag, ostie D8<
J'aime pas le doré fait que oui >_>
Mais on va sûrement avoir droit à une vid parce que c'est belle et bien sont nouveau costume de scène >_>

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP