Friday, December 19, 2008

2008 Survey <3

1. What did you do in 2008 that you'd never done before?
Eeeeuh... Avoir un blog sur BlogSpot ? XD

2. Did you keep your New Year's resolutions, and will you make more for next year?
LOL moi ? Prendre des résolutions ? XDDD

3. Did anyone close to you give birth?
Eeeeeeeeeeeeeeuh.... Non pas close to me là...

4. Did anyone close to you die?
Non, pas cette année.

5. What countries did you visit?
CANADA =BBBBBBBBBBBBBBBB

6. What would you like to have in 2009 that you lacked in 2008?
BLOOD in Montréal ? XDD

7. What dates from 2008 will remain etched upon your memory, and why?
DIR EN GREY. NOVEMBER 15th 2008. ALWAYS. TRUE LOVE (L). lol.

8. What was your biggest achievement of the year?
.... Me faire crisser en dehors de l'école au lieu de choisir si je reste ou pas ? LOL okais non.... euh... J'ai tellement rien fait de spécial, cette année oO;..... Acheter Salon de Chocolat, tiens XD Pis mon billet du show de DeG (L)

9. What was your biggest failure?
School. LOL.

10. Did you suffer illness or injury?
Bronchite, c'printemps o_ô....

11. What was the best thing you bought?
Acheter Salon de Chocolat, tiens XD Pis mon billet du show de DeG (L)


12. Whose behavior merited celebration?
Meh ? LOL.... Pas T-Rex, en tout cas =\

13. Whose behavior made you appalled and depressed?
Ahem... >_>.... No comment please.

14. Where did most of your money go?
Online Shops and Clothes XD;;

15. What did you get really, really, really excited about?
FUCKING DIRU IN MONTRÉAL, BITCHES !

16. What songs will always remind you of 2008?
.... ô_ô bonne question.................................................. Vraiment bonne question o_o.... Anything on Uroboros ? XD;;; Ou Epicuran de Kaya, genre..... J'en ai aucune câlisse d'idée... fanh XD

17. Compared to this time last year, are you:
a) happier or sadder?
J'suis toujours aussi neutre ?

b) thinner or fatter?
Thinner (L)(L)(L)

c) richer or poorer?
Euh... lol.

18. What do you wish you'd done more of?
Homeworks ? LOL non j'sais pas...

19. What do you wish you'd done less of?
Euuuuuuuuuuuuuuuuuh......

20. How will you be spending Christmas?
J'passe la semaine chez mon père, sauf le 24, party de famille du bord de ma mère....

21. What was your favorite TV program?
J'ai pas écouté la télé de l'année.

22. Do you hate anyone now that you didn't hate this time last year?
.... Maybe ? Non... c'est pas de la haine, ça.... c'est plus du "j'en ai marre" =\

23. What were the best books you read?
Euuuuuuuh o_o qu'est-ce que j'ai lu cette année ?! o_o;; J'vais dire Interview with a vampire pour la forme o_o;;;

24. What was your greatest musical discovery?
... You must be pulling my leg.... Me demander ça à moi XD;;;;;;;;;..............
*Réfléchit* nomico ? Euh... J'ai découvers Schmelz Cure aussi dernièrement pis j'aime bien... AH Seileen aussi parce que ça existait pas avant, dans l'fond.............

25. What did you want and get?
Aaaaaah................................. J,sais pas.... A new MP3 player, peut-être ? A new Diru album ? euh..... 2 corsets.... mes trucs lolis.... Fanh.

26. What did you want and not get?
Un appart' ? LOL....

27. What was your favorite film of this year?
..... Maybe......... Batman........................................................ Mais j'vais tricher aussi en disant Girl, Interrupted (L) parce que j'l'ai juste vu cette année XD Pareillement avec Clockwork Orange......... RE III, c'était tu cette année ?

28. What did you do on your birthday, and how old were you?
Rien, 20 =B

29. What one thing would have made your year immeasurably more satisfying?
DIRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU 8D

30. How would you describe your personal fashion concept in 2008?
......... It got more complete ?

31. What kept you sane?
M-U-S-I-C. And my blog. I love you, blog.

32. Which celebrity/public figure did you fancy the most?
Okay, je sais ce que veut dire fancy, mais employé comme ça ? o_ô.....

33. What political issue stirred you the most?
I don't care, y'know....

34. Who did you miss?
D8
LES GENS ! QUÉBEC ! FANH ! SALUT !

35. Who was the best new person you met?
Met IRL : Ino and Gen (L)
On the internet : Orly 8D

36. Tell us a valuable life lesson you learned in 2008.
Criss o_o faut le faire que mes écouteurs grichent sur une ballade d'Ito Yuna o_o;;;

37. Quote a song lyric that sums up your year.
Euh... lol ?
Tout ce qui me vient en tête c'est : I OPEN OUT MAH WIIIIIIIIIIINGZE ÔF GLASS UP AN TOWAAZE WINND MELTED FYUTCHAAA SO JUSS PWEASE DOGO OOOOOH PWEASE DOGO.... Mais tsé ça résume pas mon année XD;; C'est juste une toune qui got stucked in my head XD


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Don't forget to vote for the Jrock's most beautiful smile !
You have one vote per day for only one Jrocker.
Keep in mind that if you say "I vote Thing 1 and Thing 2" or "I can't chose between Thing 1 and Thing 2", your vote will be canceled.

http://princess-of-decadence.blogspot.com/2008/12/jrock-most-beautiful-smiles-ii.html

0 comment(s):

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP