Thursday, May 27, 2010

Love it or Die.

Which means that, one way or another, you get good stuff.




Somewhat got inspired by this vintage ads community I follow on LiveJournal.

I can't do anything serious, lately... Maybe getting old means to become dumb... LOOOL. (Ok, please, don't take this seriously, dumbasses D8< I'm not dumb (I think...) and I'm not old either, anyway D8< I'm still 18 ! *lies* And I'll be 18 'til I die D8< Fuckers.)
But still... Ah wait, there's this fiction I just started... It's more on the serious side (Even though it's about some lobsters being total assholes...) ...... Oh ! OK ! EVERYONE IS SAFE, NOW !

Ah... aaah.... I wanted to say something else, but forgot about it... 
I could talk about this new fiction, but that would be boring, so...

4 comment(s):

Sven,  June 4, 2010 at 4:40 a.m.  

Hé beh, "love it or die", si c'est pas un nom pour ta fanfic ! Dis pas que t'y as pas pensé ?!
J'adore le nouvel habillage ! Looks like Sid Vicious, nan ?

Trucydae June 4, 2010 at 1:39 p.m.  

Maintenant que tu le dis, c'est vrai que ça fait Sid Vicious... Mais han, en fait c'est Die... LOL
Et pis ouais, j'y avait déjà pensé, sauf que j'ai jamais vraiment eu l'occasion de m'en servir... XD Un jour, peut-être XDD

Sven,  June 9, 2010 at 9:31 a.m.  

Ouais maintenant que tu le dis ça me fait moins l'effet Sid Vicious, tu m'as cassé mon rêve xD
Cela mène à la conclusion qu'en plus d'être perverses, on est des groupies... Je le vis très bien xD
En tous cas je soutiens toujours que "Love it or Die", c'est le titre parfait pour une fanfic avec Die !

Trucydae June 9, 2010 at 4:40 p.m.  

N,empêche que ça aurait pu aussi, comme j'ai regardé Sid & Nancy, dernièrement XD
on vit tous très bien, quand on assume XDDD
Et pis ouais, J,vais garder ça en tête, pour love it or die, t'inquiète XDDD

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP