Monday, December 21, 2009

Seventh Sense, anyone ?

We’ve been keeping you up-to-date about Shaura(aka Juka)’s new band that he has put together, S-S, was the temporary name that he had decided for the band. He mentioned previously that he wanted to name the band Seventh Sense, and it’s official! However the stylization is different than how he wrote it previously, it will be written as Ⅶ-Sense.

VII-Sense.
Juka, you're fucking RI-DI-CU-LOUS.
VII-Sense....
OH COME ON.

8 comment(s):

00000000 December 21, 2009 at 4:05 p.m.  

Lol... pis juste pour faire encore plus cave... j'vais prononcer "vi sense" à la place de 7th Sense... comme j'm'obstinais à prononcer Ex-over au lieu de "crossover" X'D

Trucydae December 21, 2009 at 4:29 p.m.  

OMG trop là XDD
On peut juste pas dire seven sense XDDD

Yan December 21, 2009 at 5:10 p.m.  

C'est clair que Juka y'est écoeuré de faire de la musique pis qu'il fait exprès pour niaiser ses fans avec des projets peuches juste pour se faire du cash X'D
(J'ai même pas envie d'essayer)

Yan December 22, 2009 at 6:46 a.m.  

Ouais c'est clair, y capote la "Bon à pile je fini mon band, a face jle garde. Ok si y'a une mouette dans le ciel je starte un nouveau band". Y doit être aussi impulsif quand y fait des achats sur le web "J'achete tu ? oui. non. oui. non. TABARNAK ca va m'couter une beurrée ;_;"
PS : Humour de gars pas réveillé avant 7h AM

Trucydae December 22, 2009 at 10:50 a.m.  

LOL
ben l'humour du gars pas réveillé à 7h du mat fait bien rire la fille pas réveillée à 11h moins quart AM XDD

Mai :3,  December 23, 2009 at 1:43 a.m.  

Yes, he is.

1) Because he's doing ANYTHING to avoid starving, and it's noticeable!

2) He's changed his nickname to that thing... Shaura? COME ON, YOU WILL BE JUKA ANYWAY! You've been famous with that name, that's why (not like Kaya, who was called Hime BEFORE becoming famous).

Ouch... This guy makes me sick sometimes... You gotta see the way he refuses to colaborate with me when I write fiction about him!

Trucydae December 23, 2009 at 5:01 a.m.  

That guy is definitely a douche bag, final period !

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP