Wednesday, October 28, 2009

OSTIE !!! J'VIENS DE RETROUVER ÇA XDDDDDDD


This was probably when I was weighting like... 220 pounds, OMG. 
I'm so glad I don't look like this anymore o_o
That was in 2007, judging by my hair LOL. Summer 2007.
And here's my borther XD.... His hair now longer o_o... He haven't cut it since... 2006, I guess oO... or 2005... But anyway... it doesn't really show since it's all curly and well... he doesN,t care about his hair, y'know....
But OMG I WAS SO FAT O_O.... I weight about 45 pounds less, today and I feel a lot better XD;;  I'm still a bit curvy but o_o... not fat XD Just curvy CAUSE I'M A WOMAN !. >8D

6 comment(s):

Tomoyo-Chan October 28, 2009 at 7:29 a.m.  

T'es quoi contre les gurdas qui pèsent 220 lbs. *regard méprisant*

Trucydae October 28, 2009 at 11:25 a.m.  

LOL ouais ben le jésus est encore pire maintenant XD y'a juste pas encore assez de barbe LOL
Sinon, j'ai rien contre le fait qu'une autre pèse 220lbs, mais moi, je me sens plus à l'aise maintenant que je pèse 45libs de moins =o
J'suis toujours pas maigre, mais j'veux pas le devenir non plus =3

Sophie Cruise ;3,  October 28, 2009 at 1:28 p.m.  

Y'a tellement un chandail rose de froot loops XDD

Kasumi,  October 28, 2009 at 4:34 p.m.  

HEILLE REVIENT PIS AIDE MOI : http://www.babyssb.co.jp/info/20091122-cps.html C'EST QUIIII
C'est comme un DMP mais pad d'indice a par les nom XD

Trucydae October 28, 2009 at 7:00 p.m.  

Sophie : LOL ouais c'est le gilet de ma souer XDDD
Kasu : atta menute m'a aller vouére ça

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP