Thursday, December 25, 2008

Heille lol...

J'suis rendue avec 2 clés USB pis 3 cartes SD XD;

M'a finir par m'en servir pour entreposer des trucs, j'pense xD;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Don't forget to vote for the Jrock's most beautiful smile !
You have one vote per day for only one Jrocker.
Keep in mind that if you say "I vote Thing 1 and Thing 2" or "I can't chose between Thing 1 and Thing 2", your vote will be canceled.

ONLY ONE WEEK LEFT !!!

http://princess-of-decadence.blogspot.com/2008/12/jrock-most-beautiful-smiles-ii.html

2 comment(s):

aelin ueal December 26, 2008 at 4:07 a.m.  

alors comparons

- deux carte Pro Duo memory stick de 2go et 8go
- deux cartes SD de 500mo et de 2go
- trois USB de 470mo, 700mo, et 1 go

Je crois que c'est tout.
Les pro Duo : Musique... + jeux pour la plus petite XD

Trucydae December 26, 2008 at 3:25 p.m.  

Ahaha XDDD yéééééé XDDD
On aime ça les truc de mémoire externe XD

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP