Friday, December 19, 2008

Macabre.

Lulz.



{1} do you ever see garbage bags on the side of the highway and wonder if there are body parts inside?
à partir de maintenant, oui o_ô....


{2} if you ever got the chance to practice cannibalism, would you?
Pourquoi pas.... Ça m'intrigue vraiment, en fait o_o;;;..... J'ai trop du écouter la trilogie des Hannibal XD


{3} if forced to overdose on a drug, which one would you choose?
Huuuumm as if j'étais une grande connaisseuse de drogues XD;;;; J'vais dire héroïne pour la forme =B



{WOULD YOU RATHER BE...}

{4} shot or stabbed?
Stabbed.
Appelez-moi masochiste si ça vous chante =B


{5} asphyxiated or exsanguinated?
Exsanguinated = saignée à blanc, je suppose....
Hum... ouais, j'aimerais mieux ça =B


{6} drowned or buried alive?
Noyade c'est plus classe qu'enterrée vivante.


{7} killed by blunt-force trauma to the head or crushed to death?
Buuuuuh... Blunt-force trauma to the head ;_;


{8} poisoned or overdosed?
Which kind of poison ? 8D


{9} killed by a flesh-melting virus or by rats or ants slowly pecking at you?
Yeeeeeew D8......
The virus so I could end this in a suicide @_@


{10} out of all the above choices, which one do you like best?
Overdose, poison or exsanguinated, I guess....


{11}...which is the worst way to die in your opinion?
LES RATS DDDDDDDDDDD8


{12} killed (by a person) intentionally, or by accident?
Gonna be dead anyway XD


{13} killed by a serial killer (for pleasure) or a hitman (for profit)?
Serial Killer. Qui c'est qui engagerait quelqu'un pour me tuer, tssss !


{14} killed in a car crash or a plane crash?
Plane, I'll be sure to be dead, with it o_ô.... J'veux pas genre pas mourir dans le car crash pis me ramasser avec des séquelles xD;

{15} killed in your home or away from home?
Dans ma maison que j'puisse la hanter ?


{16} killed in your sleep or while watching TV?
LOL WTF la télé ?! XDDDD In my sleep, dude.


{17} killed by someone who knew you, a stalker, or a complete stranger?
Someone I knew so I can hold a grudge on them 8).


{RANDOM...} {18} what do you want done with your body when you die?
.... Dans un cercueil blanc remplis de roses rouge et blanches..... pas dans un fichu salon mortuaire D8........ ça s'fait tu, au Québec, des funérailles à la maison, comme aux States ? >_>... Sinon, j'aimerais ça qu'après on foute mon cercueil à l'eau pour le laisser dériver jusqu'à la mer pis que j'm'y perde (L)


{19} you're forced to have your funeral at a place OTHER than a church - where would you choose?
LOL.... j'les veux déjà pas dans une église (J'avais TELLEMENT écrit HÔTEL LOL XDDDD)
Voir question précédente =B

{20} what song/s would you want played at your funeral?
J'vais avoir l'air cliché un max, mais Ain't Afraid to Die de Dir en grey PIS QUE TOUT LE MONDE BRAILLE DESSUS >8D !!! Non mais sérieusement, là... Ain't Afraid to Die ;_;


{21} what outfit would you like to be buried in?
*_________________* Une splendide robe victorienne qui coûte un bras, deux jambes et une demie tête !


{22} who do you want to give your eulogy?
À qui voudra bien le faire...


{23} any other specifics about your funeral you'd like to share?
Faites juste pas jouer une toune laite en français que les paroles ont pas plus de profondeur que ça, j'vais être insultée and I'll hold a grudge on you too >8DDDD


{24} would you rather be forgotten about when you die, or remembered but hated?
Hated.... GRUDGE GRUDGE GRUDGE !!! >8DDDDDDDDDDDDDDDDDDD


{25} would you rather die alone, or die loved but leave a heartbroken mate behind?
Leave a broken heart behind. Ça fait de plus belle fic 8)


Sur ce..... YOU'RE ALL GONNA DIE NOW !

Hehehehe =BBBBBBB

Estie que ça devait être hardcore à mettre comme suit XDDDD
Comme Britney qui prend 4 heures à mettre son suit de Oops I did it again XDDDDD (L)

0 comment(s):

How many New Vogue Children in becoming came ?

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP